Een antwoord op je vraag

Weet je toch nog niet helemaal wat je zoekt?
Of ben je toch nog benieuwd wat onze Summit Host allemaal kan?
Kijk in onze veel gestelde vragen hieronder. Mocht je er toch nog niet uitkomen, neem dan gerust contact met ons op.

Email ons

Veel gestelde vragen

Hoe zit het met de AVG/GDPR regelgeving?

Bij Summit verzamel je niet alleen persoonsgegevens. Je weet ook zeker dat je voldoet aan de Europese regels over de bescherming van die gegevens (in Nederland bekend als AVG, internationaal als GDPR). We zorgen ervoor dat de bescherming van deze data juridisch, technisch én organisatorisch in orde is. Lees hier (http://summit.nl/data-veiligheid/) meer over hoe wij je data beschermen.

Kan ik Summit ook enkel op locatie inzetten?

Jazeker! Met Summit ben je niet gebonden aan de afname van een vaste set aan registratieproducten of diensten. Zo wordt Summit regelmatig ingezet in combinatie met een event-registratie tool als Momice of Halito! ten behoeve van de onsite registratie en uitgifte van badges op de eventlocatie met Summit Host. Ook enkel het gebruik van onze Summit Lead app bij vakbeurzen en congressen is mogelijk. Stel gerust je vraag over het inzetten van onze diensten voor jou event.

Is het Contact Momenten Registratiesysteem van Summit een onderwijs-CRM?

Ja en nee. Het Contact Momenten Registratiesysteem van Summit wordt regelmatig vergeleken met CRM-applicaties en de functionaliteiten van ons systeem voorzien hier ook grotendeel in. Immers kunnen we in Summit alle contacten met aankomend studenten opslaan in één centrale en beveiligde database en met Summit Dashboard zijn analyses en follow-up acties eenvoudig uit te voeren. Grote CRM-applicaties als Microsoft Dynamics en Salesforce bieden daarnaast echter meer functionaliteiten, denk hierbij bijvoorbeeld aan het bijhouden van contact met leveranciers en het aanmaken van offertes. Het Contact Momenten Registratiesysteem van Summit is specifiek ontwikkeld voor de ondersteuning van marketing- en communicatiemedewerkers bij de werving van studenten in het hoger- en middelbaar onderwijs.

Hoe snel kan ik met Summit aan de slag?

Dat hangt er natuurlijk vanaf hoe jouw project eruit ziet. Mogen we je helpen bij de uitgifte van badges op je event, dan is het fijn als we een week of 3-4 van tevoren kunnen starten met de voorbereidingen. Gaan we voor jouw onderwijsinstelling het contact met studiekiezers vastleggen, dan inventariseren we samen welke voorlichtingsactiviteiten gepland staan en zorgen we ervoor dat de registratie van de eerste activiteiten zo snel mogelijk live staan. Gemiddeld zijn we in een goede maand tijd op de rit.

Hoe groot is de Summit Host en wat zijn de afmetingen van de badges die door de Summit Host geprint worden?

De Summit Host is 33 cm breed, 50 cm hoog en 42 cm diep. De badges die door de Summit Host op locatie geprint kunnen worden lijken op een bankpas/creditcard en hebben als standaard ISO afmetingen: 85,59 mm x 53,97 mm 0,76 mm met ronde hoekjes. Liever een ander type badge? Geen enkel probleem, met onze onsite registratiesoftware Summit Desk zijn we niet afhankelijk van specifieke hardware of badge-typen.

Hecht Summit waarde aan duurzaamheid?

Natuurlijk hechten wij waarde aan duurzaamheid! We vinden het gaaf om duurzaamheidsideeën in onze registratiepraktijk te integreren. Een mooi voorbeeld: als partner van MVO Nederland hebben we tijdens het nieuwjaarscongres van MVO Nederland met MediaPoint een badge geïntroduceerd die uit kalk en polyethyleen bestaat in plaats van PVC. De polyethyleen kan gescheiden worden van het kalk, nu nog enkel bij grote hoeveelheden, maar wellicht in de nabije toekomst ook op kleinere schaal. Zo hopen we tot een volledig milieuvriendelijke badge te komen. Heb jij goede duurzaamheidssuggesties voor ons? Laat het dan vooral weten!

Summit is partner van MVO Nederland
Meer weten?

Neem contact op met Summit.

We geven graag antwoord op je vraag. Sturen je een offerte op maat. Of komen langs voor een live demonstratie van ons aanbod.

Live demo Stel direct je vraag