Vakbeurzen

Summit: supersnelle registratie en badging

Hoe krijg je duizenden bezoekers soepel door je entree? Summit registreert ze feilloos voor je en voorziet ze razendsnel van badges.

Lees klantervaringen
Dit doe jij met Summit

Voorkom stress. Zelfs met duizenden bezoekers aan je deur.

Supersnelle onsite registratie

Op locatie registreren we al je bezoekers vliegensvlug en voorzien we ze in een mum van tijd van de juiste badge.

Eenvoudige online aanmelding

Jouw bezoekers kunnen zich online aanmelden via een gebruiksvriendelijk registratieformulier in jouw huisstijl.

Onsite service en overzicht

We kunnen de registratie op locatie begeleiden. En bieden je een dashboard om het registratieproces te volgen.

Scans voor leadmanagement

Met onze software kunnen jouw klanten alle bezoekers bij hun stand scannen voor persoonlijke, gerichte follow-ups.

multiform images for animation multiform images for animation multiform images for animation multiform images for animation
Jouw bezoekersregistratie

Zo melden je bezoekers zich aan

Aanmelding gebeurt via Summit Forms, een online registratieformulier:

  • dat overzichtelijk en bewezen gebruiksvriendelijk is voor iedereen die zich registreert;
  • dat je naar eigen inzicht kunt opmaken, altijd in jouw huisstijl;
  • dat met een postcode en huisnummer automatisch adresgegevens genereert voor schone data;
  • dat ook aanmeldingen voor eventuele inhoudelijke programma's mogelijk maakt;
  • dat direct doorlinkt naar de gebruikelijke online-betalingsopties (iDeal, creditcard, etc.);
  • dat gevolgd wordt door een bevestigingsbericht met QR-code (ook voor in Apple Wallet).
onsitebadging images for animation onsitebadging images for animation onsitebadging images for animation onsitebadging images for animation

En registratie op locatie?

Bij de entree scannen jouw hosts en hostesses de QR-code van iedereen die zich online heeft aangemeld. Heeft een bezoeker zich nog niet aangemeld? Dan registreren we die persoon ter plekke: ook de onsite registratie van 'walk-ins' is in goede handen bij Summit!

  • Elke scan leidt razendsnel tot de uitgifte van de juiste badge.
  • Onze Helpdesk-functie biedt jouw hosts en hostesses ondersteuning.
  • We stellen graag onze ervaring met bezoekersstromen beschikbaar.
  • Via onze software (Summit Desk) importeren we bezoekersdata op iedere 'work station'.
  • Daarmee is die data ook offline beschikbaar voor scanning en badging.
  • Je 'work station' kan een laptop-met-printer zijn of onze Summit Host.
Bekijk onze Summit Host
beurzen-lead images for animation beurzen-lead images for animation beurzen-lead images for animation beurzen-lead images for animation
Leadmanagement

Zo verzamelen je klanten leads

Al jouw exposanten, partners en sponsoren hebben de beschikking tot de Summit Lead app. Daardoor zijn ze in staat:

  • de badges te scannen van elke bezoeker die ze spreken;
  • (zo) bezoekersdata te verzamelen in hun Summit Lead app;
  • na de beurs een heldere 'lead-rapportage' in te zien;
  • vanuit Summit Lead snel en eenvoudig hun leads te exporteren voor follow-up.
enquete images for animation enquete images for animation enquete images for animation enquete images for animation
Na je vakbeurs

Analyseer, e-mail, onderzoek!

Hebben we met je samengewerkt aan een beurs? Dan houden we nadien graag een evaluatie met je. Verbeterpunten proberen we zo snel mogelijk door te voeren. Via ons systeem kun je daarnaast:

  • een heldere rapportage inzien van al onze registraties;
  • e-mails sturen aan de aanmelders die jij wilt bereiken;
  • specifieke enquêtes sturen aan (groepen) bezoekers.
beurzen-dashboard images for animation beurzen-dashboard images for animation beurzen-dashboard images for animation beurzen-dashboard images for animation beurzen-dashboard images for animation
Jouw datamanagement

Summits systeem voor datamanagement

Alle data die we via registratie verkrijgen, maken we inzichtelijk in Summit Dashboard. Zo kun je meteen na je vakbeurs data-analyses maken en vervolgstappen plannen. Ons systeem:

  • is gebruiksvriendelijk (geen IT-expertise nodig);
  • is betaalbaar, zonder financiële verrassingen;
  • is stabiel en krijgt automatisch updates;
  • gaat gepaard met persoonlijke begeleiding.
Meer weten?

Neem contact op met Summit.

We geven graag antwoord op je vraag. Sturen je een offerte op maat. Of komen langs voor een live demonstratie van ons aanbod.

Live demo Stel direct je vraag